ویلیام شکسپیر عاشق (مشاهیر خفن)

با این که شکسپیر مرده، هنوز هم ما را غافلگیر می‌کند.

در این کتاب می‌توانید داستان پشت پرده‌ی شکسپیر را بخوانید، داستانی که توی دفترچه خاطراتش تعریف شده!

76000 تومان 68400 تومان

19 عدد در انبار

ویلیام شکسپیر، یکی از مشاهیر مرده است، چون: نمایشنامه‌های زیادی نوشته است، یک نویسنده‌ی صاحب سبک است، شخصیت‌هایی مثل رومئوی رمانتیک و مکبث خونخوار را خلق کرده است.

ولی تا حالا شنیده‌اید که … ویلیام هفت سال غیبت هنری داشته است؟ ملکه می‌خواست سرش را از تنش جدا کند؟ سر در تئاتر را کاملا به اسم خودش زده بود؟

بله او با اینکه مرده است ولی هنوز هم ما را شگفت‌زده می‌کند. حالا شما می‌توانید در زندگی روزمره ویلیام سرک بکشید، اخبار خورشید شکسپیر را بخوانید و هنگامی که پرده‌ها بالا رفت، از دیدن نمایشنامه‌های پرماجرای او شاخ‌هایتان بیرون بزند.

نشر پیدایش، کتاب ویلیام شکسپیر عاشق را با ترجمه علی رمضانی مقدم از مجموعه مشاهیر خفن، برای مخاطب جوان منتشر کرده است. این مجموعه درباره‌ی زندگی، شخصیت و روند دستیابی به موفقیت هنرمندان، دانشمندان و ادیبان غربی است که هریک به نوعی از پدران رشته کاری خود به شمار می‌آیند. سبک طنز و نگاه نکته‌سنج این مجموعه را در شمار مجموعه‌های بسیار موفق اروپا و مخصوصا انگلستان درآورده است.

بخشی از کتاب ویلیام شکسپیر از مجموعه مشاهیر خفن:

ویلیام شکسپیر در حدود ۴۰۰ سال پیش از دنیا رفت و اکنون شهرت او از همیشه بیشتر شده است. او در شرایطی نمایشنامه‌هایش را می‌نوشت که هیچ هواپیما، تلویزیون و کامپیوتری وجود نداشت. با وجود این، تمام شخصیت‌های نمایشی که آفرید و تمام داستان‌هایی که گفت، چهارصدسال است توجه مردم را به خودشان جلب کرده‌اند. نمایشنامه‌های او در سراسر جهان منتشر شده و امروزه بسیاری از فیلم‌هایی که در هالیوود ساخته می‌شوند و یا کارتون‌های تلویزیونی و فیلم‌های طنز و همچنین برنامه‌های موسیقی و اپرا، از روی آنها ساخته می‌شود. بیشتر مردم، شکسپیر را تا حدودی می‌شناسند.

به کمک چیزهای زیادی می‌توان شکسپیر را بیشتر شناخت؛ مثلا می‌توانید به اخبار شگفت‌انگیز روزنامه‌های قرن ششم میلادی نگاه کنید که عنوانشان «اخبار شکسپیری» بود.

مترجم

علی رمضانی‌مقدم

گروه سنی

جوان

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

۱۳۹۶

تعداد صفحه

۱۸۴

شابک

۹۷۸-۹۶۴-۳۴۹-۹۲۳-۵

نویسنده

اندرو دانکین

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

مشاهیر خفن

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “ویلیام شکسپیر عاشق (مشاهیر خفن)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز