وحشت در هراس خانه (پارک وحشت ۱۹)

دیگر هیچ‌چیز در پارک وحشت مجانی نیست؛

و بچه‌ها باید بدهی‌شان بپردازند آن هم با شرکت در بازی مرگ…

135000 تومان 121500 تومان

19 عدد در انبار

وحشت در هراس خانه نوزدهمین و آخرین جلد از مجموعه پارک وحشت نوشته‌ی آر ال استاین، نویسنده‌ی معروف آمریکایی است.

داستان‌های ترسناک آر ال استاین در بین نوجوانان ایرانی نیز محبوبیت زیادی دارد. سری کتاب‌های پارک وحشت، یک زیرمجموعه نوزده جلدی از مجموعه‌ی اصلی ترس و لرز است. در این مجموعه با یک پارک تفریحی وحشتناک روبه‌رو می‌شویم که توسط موجوداتی به اسم وحشت اداره می‌شود.

ال استاین را به عنوان «استفن کینگ کتاب کودک» در دنیای ادبیات می‌شناسند. او یکی از پرکارترین نویسندگان ژانر طنز و وحشت است و بیش از صدها عنوان کتاب ترسناک و خنده‌دار نوشته و بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از آثار او در سطح جهان به فروش رفته و به ۳۲ زبان زنده دنیا ترجمه‌ شده‌ است.

در وحشت در هراس خانه، پارک وحشت هنوز هم پایگاه مجموعه ترس و لرز است. اما دیگر «تفریح‌گاه» قهرمان‌هایش نیست. در شرایط جدید و با وجود جاناتان چیلر، ظاهرا «ترس‌گاه» اسم مناسب‌تری است.

«خیلی خوشحالم که دوباره همه‌ی شما رو توی مغازه‌ام می‌بینم.»

تو پارک وحشت چیزی را مجانی به کسی نمی‌دهند. به خصوص سوغاتی‌ها و یادگاری‌های استثنایی و کمیاب را. حالا وقتش است شش تا بچه‌ای که از مغازه‌ی جاناتان چیلر دیدن کرده‌اند. بدهی‌شان را بدهند. و چیلر دقیقا می‌داند که چه می‌خواهد… چند بازیکن برای بازی مرگبارش.

اندی، سام، جسیکا، مگ، مارکو وری. در دام نقشه‌ی شیطانی چیلر افتاده‌اند. اصلا این آدم دیوانه کی هست و از کجا آمده؟ چیلر کاری کرده که برای فرار از پارک وحشت فقط یک راه وجود داشته باشد. اما آیا بچه‌ها حاضرند این راه را به قیمت جانشان بخرند … ؟

به پارک وحشت وارد شوید.

گزیده‌ای از کتاب وحشت در هراس خانه

دلش نمی‌خواست آن تکلیف را انجام بدهد. از آن کتاب‌های بزرگ و قطور علوم و ریاضی نفرت داشت. گاهی فکر می‌کرد همه‌ی ورق‌هایشان را جر بدهد؛ همه را، یکی، یکی. دلش می‌خواست همه‌ی صفحه‌ها را بکند، مچاله کند و بیندازد تو بخاری دیواری.

وای که چقدر از تماشای سوختن و دود کردن آنها کیف می‌کرد. منتها تو اتاق ش بخاری دیواری نداشت. جلو همه‌ی دیوارهایش جاکتابی و قفسه‌ی کتاب بود و تو همین قفسه‌ها و طبقه‌ها بود که انواع گیم‌های مهره‌ای و صفحه‌ای، عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی، عروسک‌های سمبل قهرمان‌های کارتونی و تلویزیونی که دست و پا و سرشان حرکت می‌کرد، سربازهای اسباب‌بازی و لباس‌های مبدلش را  نگه می‌داشت. همه چیز را روی سر هم ریخته و تنگ هم چپانده بود، اتاقش عین یک کمد بزرگ بود.

مترجم

شهره نورصالحی

گروه سنی

نوجوان 12+

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

۱۳۹۷

تعداد صفحه

192

شابک

9786002960399

نویسنده

آر ال استاین

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

پارک وحشت

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “وحشت در هراس خانه (پارک وحشت ۱۹)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز