مشكلات رفتاری كودكان

راهنمای گام به گام شناخت مشکلات کودکان و حل آن .

116000 تومان 104400 تومان

33 عدد در انبار

شناسه محصول: 1550 دسته: , برچسب:

مشكلات رفتاری كودكان نوشته ایزولده انله است و سپیده خلیلی آن را به فارسی ترجمه کرده است.

بروز رفتارهای ناهنجار بیماری نیست. اختلالات رفتاری، همیشه علامت درخواست کمک از طرف کودک است و باید پاسخ مناسب به آن داده شود. این کتاب نشان می‌دهد که مربیان می‌توانند نقش مهمی در سازگاری کودکان دشوار داشته باشند. همچنین آنها می‌توانند اطلاعات جامعی درباره پیدایش رفتارهای غیرعادی و نشانه‌های آنها به دست آورند.

نشر پیدایش کتاب مشكلات رفتاری كودكان را از مجموعه گام به گام با بچه‌ها را برای والدین منتشر کرده است. این مجموعه والدین و مربیان را با رفتارها، حساسیت‌ها، نیازها، مشکلات و قابلیت‌های کودک و نوجوان آشنا می‌سازد و به آنان کمک می‌کند تا در برخورد با آنان از شناخت و آگاهی که لازمه‌ی رفتار صحیح است، بهره بگیرند.

گزیده‌ای از کتاب مشكلات رفتاری كودكان

در این کتاب خواهیم دید که چگونه مربی کودک می‌تواند به فرآیند سازگاری کودکانی که رفتار غیر عادی دارند، کمک کند. به علاوه، به مربیان درباره‌ی پیدایش رفتارهای غیرعادی و نشانه‌های آنها اطلاعاتی خواهیم داد. این زمینه، تئوری بزرگ‌ترین فصل کتاب مرا شامل می‌شود. در عین حال، از ضرورت همکاری پدر و مادرها، خانواده – که کوچک‌ترین نهاد اجتماعی است – و نهادهای اجتماعی دیگر مثال‌هایی می‌آوریم. همان‌طور که «ماریامونته سوری» در سال ۱۹۴۶ در لندن تشخیص داد، بیشتر وقت‌ها رفتار ناهنجار کودکان به کمبودهای پدر و مادر برمی‌گردد. چیز بدی در درون بچه وجود ندارد. بر این اساس، من به سراغ مثال‌هایی عملی برای سازگار کردن بچه‌های مشکل‌دار می‌روم؛ مثال‌هایی درباره‌ی نقش مربی و سایر عوامل. هدف من، برطرف کردن مشاجره‌های دائمی و روزانه در مهد کودک با توجه به نیازهای هریک از کودکان است. چه رفتار غیر عادی داشته باشند، چه نداشته باشند. باید حق داد که مربیگری شغل آسانی نیست. مربی باید هر روز برای یک چالش جدید و یک اتفاق غیر منتظره آماده باشد.

مترجم

سپیده خلیلی

گروه سنی

بزرگسال

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1391

تعداد صفحه

216

شابک

978-964-349-155-0

نویسنده

ایزولده اِ نِله

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

گام به گام با بچه‌ها

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “مشكلات رفتاری كودكان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز