غلبه بر پشت گوش‌اندازی

با به کار بستن چندین باره‌ی روش‌هایی که در این کتاب مطرح می‌شود می‌توانید کمک شایانی به خودتان بکنید و بر مشکل پشت گوش‌اندازی غلبه کنید.

156000 تومان 140400 تومان

19 عدد در انبار

غلبه بر پشت گوش‌اندازی نوشته ویندی درایدن است و شهره نورصالحی آن را به فارسی ترجمه کرده است.

دکتر ویندی درایدن استاد مشاوره در کالج گلداسمیث لندن است و بیش از بیس و پنج سال است که به روان درمانی و مشاوره اشتغال دارد. پرونده‌ی اون تالیف یا ویرایش بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب را نشان می‌دهد، از جمله: ده گام به سوی کامیابی (زندگی مثبت) و آیین نفس‌پذیری.

بعضی‌ها به قدری کارها را پشت گوش می‌اندازند که در بخش‌هایی از زندگی دچار مشکلات جدی می‌شوند. در این کتاب شما با روش‌های شناسایی و مبارزه با باورهای ناسالمی که زیربنای پشت گوش‌اندازی هستند، آشنا می‌شوید و راه‌های کنترل و مهار آن را می‌آموزید.

نشر پیدایش کتاب چگونه با آدم‌های مشکل برخورد کنیم را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب غلبه بر پشت گوش‌اندازی

یک گزارش جدید در مورد مقدار وقتی که ما در بریتانیا به هدر می‌دهیم، رقم هشداردهنده‌ای را نشان می‌دهد. به استناد این گزارش، ما به طور متوسط در هفته یک ساعت و ۳۰ دقیقه اسیر ترافیک هستیم. ۳۶ دقیقه در انتظار وسایل نقلیه‌ی عمومی به سر می‌بریم. یک ساعت و ۱۲ دقیقه در صف مغازه‌ها و بانک‌ها می‌ایستیم. یک ساعت و ۲۴ دقیقه در منزل دنبال چیزهای مختلف می‌گردیم. یک ساعت و ۱۸ دقیقه بدون نتیجه در فروشگاه‌ها در جستجوی اجناس خاصی هستیم. روی هم، هر هفته هفت ساعت و نیم از وقت خود را به شکل‌های بالا به هدر می‌دهیم که حدودا برابر است با دو سال و نیم از یک عمر متوسط.

در عین حال که ممکن است بعضی از این عوامل چندان هم تحت اختیار ما نباشند. در سایر زمینه‌ها، کنترل بیشتری بر نحوه‌ی صرف وقت خود داریم. اما آيا این وقت را عاقلانه صرف می‌کنیم؟

مترجم

شهره نورصالحی

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

208

شابک

9789643495848

نویسنده

ویندی درایدن

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

غلبه بر مشکلات

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “غلبه بر پشت گوش‌اندازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز