عملیات شکر قهوه‌ای

داستان‌هایی جذاب و پر از تعلیق که از میان آثار پلیسی جهان انتخاب شده است.

95000 تومان 85500 تومان

27 عدد در انبار

«عملیات شکر قهوه‌ای» رمانی در ژانر معمایی پلیسی، نوشته‌ی آروپ کوماردوتا است. نشر پیدایش این رمان را با ترجمه مهرداد مهدویان در دسته‌ی مجموعه ادبیات پلیسی برای گروه سنی بزرگسال منتشر کرده است. این مجموعه داستان‌هایی جذاب و پر از تعلیق است که از میان آثار پلیسی جهان انتخاب شده است.

داستان عملیات شکر قهوه‌ای از سری داستان‌های پر کشش هیجان‌انگیز است که حتی لحظه‌ای هم خواننده را رها نمی‌کند.

از متن پشت جلد کتاب «عملیات شکر قهوه‌ای»:

رئيس پلیس و رئیس مبارزه با مواد مخدر از اینکه دو پسر جوان را به لانه‌ی شیر می‌فرستادند، اصلا راضی نبودند اما راهی بهتر سراغ نداشتند. عملیات شکر قهوه‌ای یکی از عملیات بزرگ پلیس برای مبارزه با مواد مخدر بود …

گزیده‌ای از کتاب «عملیات شکر قهوه‌ای»:

آن روز هوا بسیار داغ و شرجی بود. از همان خروسخوان صبح. انبوه ابرهای سیاه باران‌زا در آسمان خودنمایی می‌کردند. طرف‌های عصر بود که باران زد؛ البته نه آن قدر سنگین که بتواند خیابان‌های مملو از گرد و خاک و روغن سوخته‌ی خودروها را تر و تمیز کند و دمای هوا را پایین بیاورد؛ بلکه ریز ریز می‌آمد. رطوبت کم‌کم افزایش می‌یافت؛ ولی هوا هنوز هم داغ بود. کم کم شب می‌رسید و باران خیال بند آمدن نداشت. گولو،‌ پسری که در هتل راجا پیشخدمت بود، با کهنه‌ای که در دست داشت و معمولا برای تمیز کردن میزها از آن استفاده می‌کرد، مگس‌ها را می‌پراند تا شاید کسالتش کمتر شود. ون که کارش آن روز خیلی کساد شده بود. هتل راجا در اصل خیلی هم هتل نبود. البته سر در رنگ و رو رفته‌ی آن این طور می‌گفت؛ ولی آنجا یک غذاخوری بود، محلی کوچک و کهنه برای غذا خوردن با میزهای کثیف و صندلی‌های فکسنی و نرخی پایین. غذاخوری در کنار یک خیابان بن‌بست و کثیف واقع شده بود. در آن جا چندین مغازه دیگر بغل دست هم قرار داشتند.

مترجم

مهرداد مهدویان

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1390

تعداد صفحه

188

شابک

9789643496487

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

ادبیات پلیسی

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “عملیات شکر قهوه‌ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *