شکار شبح آتشین (مجموعه کتاب اشباح)

ماجراهای خطرناک همیشه شبیه هم هستند؛ آنها همیشه آرام و بی ‌سر و صدا شروع می‌شوند.

یک روز زیبای پاییزی نامه‌ای به دست خانم هدویگ آبدانه رسید…

 

80000 تومان 72000 تومان

20 عدد در انبار

شکار شبح آتشین عنوان جلد دوم از مجموعه کتاب اشباح است. مجموعه‌ای شش جلدی به قلم کورنلیا فونکه، نویسنده‌ی آلمانی رمان‌های فانتزی و ماجراجویانه است.

خانم فونکه بعد از تحصیل در رشته‌های علوم تربیتی و گرافیک،‌ابتدا مشغول به تصویرگری شد. او بیش از ده سال است که برای کودکان و نوجوانان داستان می‌نویسد و در حال حاضر نه تنها در آلمان در ردیف مشهورترین و محبوب‌ترین داستان‌نویسان است، بلکه در خارج از آأمان هم شناخته شده است. او را همتای آلمانی جی کی رولینگ (نویسنده‌ی آمریکایی هری پاتر) می‌دانند.

کورنلیا فونکه تاکنون جوایز بسیاری کسب کرده است از جمله دو بار برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سال کودک بوک سنس شد و مدال ساکورا را از گروه بین‌المللی دانش آموزان ژاپن در سال ۲۰۰۶ گرفت. روزنامه تایمز در سال ۲۰۰۵ نام کونلیا فونکه را در اسم ۱۰۰ نام پرنفوذ سال قرار داد. سه‌گانه‌ی «قلب جوهری» و رمان «ارباب دزدها» از آثار معروف اوست که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه از کتاب‌های فونکه در سراسر جهان به فروش رسیده است.

تام، خانم هدویگ آبدانه (شکارچی معروف اشباح) و شبحی به نام «هوگو» مجموعه داستان‌های اشباح را جان می‌دهند. در هریک از کتاب‌های این مجموعه قهرمانان آن، ماجراهای تازه و وحشتناکی را پشت سر می‌گذراند.

در جلد دوم این مجموعه، شکار شبح آتشین ، قرار بر این بود که چند تا شبح آتشین که خیلی هم کوچولو بودند از یک هتل اسم و رسم دار بیرون رانده شوند، اما شکارچیان اشباح به زودی متوجه می‌شوند که این بار با یکی از خطرناک‌ترین نوع اشباح روبه‌رو هستند. یک شبح بزرگ آتشین، یک شبح دوزخ!

گزیده‌ای از کتاب شکار شبح آتشین

هوگو گفت:‌ «خواهش می‌کنم که دیگه بنده رو مسخره نکنید.» بعد هم باز پرید توی کوله‌پشتی و غیبش زد.

در همین لحظه، صدایی از بیرون کوپه‌ی قطار آمد. در کوپه باز شد و مامور کنترل بلیط سرش را داخل کرد و گفت:‌ «لطفا بلیط‌ها رو نشون بدید.»

هوگو متوجه ورود او شد و آرام آرام از توی کوله‌پشتی بیرون آمد و پشت سر کنترلچی مخفی شد.

مترجم

مسعود حجوانی

گروه سنی

کودک 11+

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

104

شابک

9789643494261

نویسنده

کورنلیا فونکه

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

کتاب اشباح

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “شکار شبح آتشین (مجموعه کتاب اشباح)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز