گمشده (ردپا ۲ )

(4 بررسی مشتری)

لوک و مالک در خیابان‌های کثیف لندن مامور رسیدگی به قتل یک پزشک شده‌اند….

گمشده عنوان جلد دوم از مجموعه‌ی مرموز و هیجان‌انگیز ردپا نوشته‌ی مالکوم رز است. مالکوم رز جنایی‌نویس مشهور انگلیسی است که تاکنون ۲۵ رمان جنایی از او منتشر شده است و جوایز معتبری چون جایزه کتاب آنگوس و کتاب سال لانکاشایر را دریافت کرده است و آثار او در سال‌های مختلفی در لیست صد کتاب برتر کودک و نوجوان قرار گرفته است.

مجموعه ردپا داستان نوجوان ۱۶ ساله‌ای است به نام لوک هاردینگ است که به عنوان بازپرس جنایی انتخاب می‌شود. در هر قسمت از این مجموعه، لوک به ماموریتی فراخوانده می‌شود. او همراه با دستیار روباتش، مالک، که مجهز به لیزر و اسکنر است، بهترین گزینه‌ها برای یافتن مدرک و سرنخ در سخت‌ترین پرونده‌ها هستند. لوک و مالک با هم از عهده حل هر معمایی بر می‌آیند.

در کتاب گمشده، لوک و مالک در خیابان‌های کثیف لندن مامور رسیدگی به قتل یک پزشک شده‌اند. آنها جای گلوله‌ای را در سر مقتول پیدا می‌کنند؛ اما باران شدید، گلوله و تمام سرنخ‌های دیگر را شسته و برده است. با کشته شدن بی‌گناهان بعدی فشرا بر روی لوک و مالک بیشتر می‌شود تا پیش از تبدیل شدن این قتل‌ها به قتل عامی جنون‌آمیز، قاتل را پیدا کنند. وقتی معمای قتلی پیش می‌آید، مسئولان امنیتی شهر بهترین تیم خود، یعنی لوک و مالک، را مامور رسیدگی به آن می‌کنند.

این داستان از سری داستان‌های پر کشش هیجان‌انگیز است که حتی لحظه‌ای هم خواننده را رها نمی‌کند. نشر پیدایش این مجموعه را با ترجمه زینب رضایی برای گروه سنی نوجوان منتشر کرده است.

گزیده‌ای از کتاب گمشده

زمانی، پیش از تولد اُوِن بزرگراه آکسفور محل عبور تاکسی‌های اتوماتیک و پیاده‌روهای اطراف آن مملو از عابران پیاده بود؛ اما چون کسی مسئول نگهداری از آن و سایر خیابان‌های مرکز لندن نبود، طبیعت دوباره قلمرو اشغال‌شده‌اش را باز پس گرفته بود و تاکسی‌های اتوماتیک که مجهز به رایانه و هوش مصنوعی بودند، خیلی زود یاد گرفتند که نمی‌توانند از میان درخت‌ها و درختچه‌های روییده در این مناطق عبور کنند. به علاوه،‌ بسیاری از مردم در آن مناطق مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بودند.

مترجم

زینب رضایی

گروه سنی

جوان 16+

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

تعداد صفحه

236

شابک

9789643498009

نویسنده

مالکوم رز

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

ردپا

4 نظر ثبت شده برای گمشده (ردپا ۲ )

  1. ناشناس

    سلام آیا این کتاب موجود هست؟

    • پیدایش

      سلام در حال حاضر خیر.

  2. Wino

    سلام من سه جلد دیگه این مجموعه رو دارم فقط این جلد رو ندارم چاپ مجدد نمیشه دیگه؟

    • پیدایش

      سلام دوست خوب پیدایش:)
      در حال حاضر در برنامه تجدید چاپ نیست متاسفانه:(

  3. Rah

    سلام، میشه لطفا این کتاب رو در برنامه تجدید چاپتون قرار بدید؟ خیلی ممنون میشم اگر این لطف رو بکنید✨با تشکر🙏🏻

  4. Mah

    سلام، میشه لطفا این کتاب رو در برنامه تجدید چاپتون قرار بدید؟ خیلی ممنون میشم اگر این لطف رو بکنید✨با تشکر🙏🏻

    • پیدایش

      دوست خوب پیدایش سلام
      نظر شما رو با تیم فرهنگی در میون میذاریم 🙂

ثبت یک نقد جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز