دیو کوکی و دلبر (عاشقانه‌های عجیب)

(1 بررسی مشتری)

دیو و دلبر این‌بار در دنیای استیم‌ پانک!

آیا لوسی می‌تواند دیو را دوست داشته باشد؟

 

312000 تومان 280800 تومان

17 عدد در انبار

دیو کوکی و دلبر نوشته نانسی کمپل الن، با ترجمه بیتا ابراهیمی از سوی نشر پیدایش منتشر شده است. رمان دیو کوکی و دلبر از مجموعه عاشقانه‌های عجیب و برای گروه سنی جوان است. این رمان اقتباسی از داستان مشهور دیو و دلبر اما در بستر دنیای استیم پانک است.

استیم پانک، سفری به ماورا

استیم پانک، شاخه‌ای از ژانر علمی تخیلی است؛ که، اتفاقات آن در عصر (مشابه) ویکتوریایی رقم می‌خورد. رمان‌های ژانر استیم پانک، فضای ویکتوریایی همراه با سحر، جادو و نوآوری‌های علمی را به‌ تصویر می‌کشند. رمان‌های استیم پانک با الهام از فضای دوره ویکتوریایی و ادوارد، همراه با تکنولوژی یا سحر و جادوی پیشرفته نوشته می‌شوند. در این ژانر شخصیت‌ها لباس‌هایی باشکوه به تن دارند و رسمی و مؤدبانه صحبت می‌کنند. مسافرت هوایی با کشتی هوایی امکان‌پذیر است و حتی موشک‌هایی برای سفر به ماه وجود دارد و ممکن است عناصر ماوراءالطبیعه مانند جادوگران، گرگ‌آدم‌ها وجن‌ها نیز در این رمان‌ها وجود داشته باشند. این نوع سبک بسیار سازگار است به‌گونه‌ای که در رمان‌های استیم پانک داستان‌های اسرارآمیز، عاشقانه، علمی تخیلی و غرب وحشی قابل‌بیان هستند.  (ایبنا)

دیو کوکی و دلبر عمارت بلکول

دیو کوکی و دلبر،‌ داستان لوسی پیکت است؛ که، برای کمک به دخترعموی بیمارش راهی عمارت بلکول می‌شود. روحی ناآرام در راهرو‌های عمارت پرسه می‌زند، شایعاتی درباره گرگ‌نماها و خون‌آشام‌ها شنیده می‌شود. لرد مایلز، صاحب عمارت، رازی پنهان کرده و از مرگ مرموز همسر و خواهرش آشفته است.

لوسی و مایلز تلاش می‌کنند که آرامش را به عمارت بلکول برگردانند. آیا لوسی می‌تواند معمای مایلز را حل کند؟ آیا می‌تواند این مرد را دوست داشته باشد؟

گزیده‌ای از کتاب

لوسی وحشت داشت که حرکت کند، وحشت داشت که بماند، اما به هر حال خودش را راضی کرد که از در بیرون برود و توی راهرو را نگاه کند تا مطمئن شود که زن زیبا با آن جامه‌ی سرخ توی راهرو نیست. در را پشت سرش بست و بعد بی‌صدا پر راهرو به راه افتاد و امیدوار بود که ماری سراغ عمه‌ استیس یا آرتور برود و هوس نداشته باشد که دوباره تخت لوسی را تکان بدهد.

خانه در تاریکی عجیب و وهم‌آور بود. لوسی فکرش را اصلاح کرد: این خانه در روز هم وهم‌آور بود. اما حالا که همه‌ی ساکنان زنده در خواب بودند، این حس که موجوداتی ناشناخته در راهروها راه افتاده بودند و صداهایی ایجاد می‌کردند، فضا را وحشتناک کرده بود.

مترجم

بیتا ابراهیمی

گروه سنی

جوان 16+

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال انتشار

1398

تعداد صفحه

446

شابک

9786-0029-6693-1

نویسنده

نانسی کمپل الن

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

عاشقانه‌های عجیب

1 نظر ثبت شده برای دیو کوکی و دلبر (عاشقانه‌های عجیب)

  1. فاطمه

    دو روز پیش تموم کردم. واقعا قشنگ و جذاب بود و از خوندنش لذت بردم.
    از نشر پیدایش بابت چاپ این کتاب ممنونم. خسته نباشید.

    • پیدایش

      فاطمه عزیز
      خوشحالیم که کتاب دیوکوکی و دلبر رو دوس داشتی و لذت بردی.

ثبت یک نقد جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز