خاگینه‌ی شیرین (خانواده باحال 1)

یک خانواده باحال با شش فرزند پسرشان!

125000 تومان 112500 تومان

19 عدد در انبار

زمان باقی‌مانده
تخفیف 100% قیمت 125000 تومان سود شما 125000 تومان
شناسه محصول: 6292 دسته: , , برچسب:

خاگینه‌ی شیرین عنوان نخستین جلد از مجموعه‌ی پرطرفدار خانواده‌ی باحال است. این مجموعه نوشته‌ی ژان‌فیلیپ ارو وینی‌یو، نویسنده‌ی فرانسوی است. نشر پیدایش ۷ جلد از خانواده‌ی باحال را برای گروه سنی کودک منتشر کرده است.

این مجموعه داستان پدری است که شش فرزند دارد و برای اینکه حفظ کردن شش تا اسم برایش سخت است، همه آنها را ژان صدا می‌زند، البته با یک پسوند مثل: آ، ب، اُ… اما این تنها اتفاق بامزه خانواده باحال نیست. شش پسر شیطان و دردسرساز، یک مادر فوق‌العاده منظم و جدی و یک پدر ماهر فراموشکار چه قصه‌های خنده‌داری را که نمی‌سازند.

می‌دانید خاگینه‌ی شیرین چیست؟ درست کردنش خیلی راحت است. پنج تا پسر از یک خانواده را بردارید. یک نوزاد هنوز نرسیده، یک لاک‌پشت، یک موش خرمایی و چند تا موش سفید را به آن اضافه کنید؛ بدون اینکه یک مادر خیلی منظم و مرتب و یک پدر قهرمان کارهای تعمیراتی و چند تا دوست خیالی فراموش شود. کمی هم روی آن شیطنت بپاشید. غذا آماده است. هرچه می‌خواهید بدون ملاحظه، میل بفرمایید!
این کتاب با داستانی میان شوخی و احساس، از خاطرات دوران کودکی و اتفاقات و ماجراهای روزانه‌ی یک خانواده‌ی باحال الهام گرفته است.

گزیده‌ای از کتاب خانواده‌ی باحال ۱:خاگینه‌ی شیرین

مادر گفت: «پسرها، یک خبر مهم براتون دارم.

یکی از شب‌های سال ۱۹۶۷ بود، چند روز قبل از کریسمس. همه توی آشپزخانه مشغول آماده کردن شام بودیم. پدر هم هنوز به خانه برنگشته بود.

من معمولا این جور وقت‌ها را خیلی دوست دارم؛ بوی خوبی می‌آید، خانه گرم است، شیشه‌های آشپزخانه بخار گرفته‌اند و می‌توانیم همان طور که به مادر کمک می‌کنیم با او حرف بزنیم. اما این بار، کوچک‌ترها آشپزخانه را پر کرده بودند و توی سر و کله‌ی هم می‌زدند. حس کردم مامان عصبی‌ست اما نمی‌دانستم چرا.

ژان – آ گفت: «یک خبر خوب؟ عالیه، می‌خوای برامون سیب‌زمینی سرخ کرده درست کنی؟»

مترجم

پرستو شجری

گروه سنی

کودک

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

۱۳۹۸

تعداد صفحه

۱۷۲

شابک

۹۷۸-۶۰۰-۲۹۶-۶۲۹-۲

نویسنده

ژان‌فیلیپ ارو وینی‌یو

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

خانواده‌ی باحال

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “خاگینه‌ی شیرین (خانواده باحال 1)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز