سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

تمام زمستان مرا گرم کن

نویسنده: علی خدایی

ناشر: مرکز

نوبت چاپ: ۱۳

سال چاپ: ۱۳۹۹

تعداد صفحات: ۱۳۸


تاکنون 1 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند
تمام زمستان مرا گرم کن

تاکنون 1 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند

تهیه این کتاب

یکی از داستان‌نویس‌های نامداری که اهل اصفهان نیست، اما بعد از مهاجرت به این شهر عشق عجیبی به آن پیدا کرده و این عشق و علاقه را در بسیاری از آثارش عیان کرده، «علی خدایی» است. از او آثاری مانند از میان شیشه، از میان مه، تمام زمستان مرا گرم کن، کتاب آذر و نزدیک داستان منتشر شده که هرکدام در جایزه‌ها و جشنواره‌های ادبی و مهم‌تر از آن، در میان اهالی داستان کشور خوش درخشیده‌اند.

 

علی خدایی

 

 

علی خدایی یک اصفهان‌گرد تمام‌عیار است. او این شهر را پر از راز و رمز می‌داند و درباره احساسش به اصفهان گفته: «به نظرم اصفهان رمز دارد و من در این رمز گیر کرده‌ام، در آن لهجه و صدا گیر کرده‌ام، در سی سال کار در کنار میدان نقش‌جهان گیر کرده‌ام. هر روز که به میدان نقش‌جهان می‌روم، می‌گویم مبادا شاه‌عباس زودتر از من از اینجا رد شده، مبادا محمود افغان الان از آن پشت بیرون بیاید! این‌ها شاید فانتزی باشد، اما وقتی در اصفهان از کنار برخی بناها رد می‌شوید، احساس می‌کنید خودشان را به شما تحمیل می‌کنند.»

کتاب تمام زمستان مرا گرم کن از این نویسنده یکی از متأثرترین آثار او از اصفهان و رازهای آن است. او خود از ارتباط با آدم‌های اصفهان، تماشای گالری‌های این شهر و غرق‌شدن در رازهای آن به عنوان عوامل اثرگذار در شکل‌گیری این کتاب سخن گفته است.

خلاصه اینکه همراه‌شدن با داستان‌های علی خدایی، غرق‌شدن در اصفهانِ رازها و رمزهاست…

نویسنده معرفی: افسانه دهکامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *