بچه‌های شیشه‌ای در خانه‌ی نفرین شده

خانه‌ای زنده که ساکنانش را می‌خواهد بیرون کند…

داستانی هیجان‌انگیز‍

98000 تومان 88200 تومان

28 عدد در انبار

بچه‌های شیشه‌ای در خانه‌ی نفرین شده عنوان رمانی نوشته‌ی کریستینا السون است. این کتاب به انتخاب رادیو سوئد و هیات داوران نوجوان، رمان برتر نوجوان شده است.

نشر پیدایش رمان بچه‌های شیشه‌ای در خانه‌ی نفرین شده را با ترجمه متین پدرامی از دسته‌ی رمان نوجوان منتشر کرده است. رمان‌های این مجموعه با موضوعات متنوع، خواندنی و پرکشش از نویسندگان و مترجمان مطرح برای آشنایی نوجوانان با ادبیات داستان ایران و جهان انتخاب شده‌اند.

از پشت کتاب بچه‌های شیشه‌ای در خانه‌ی نفرین شده

ماجراهای مرموزی در خانه‌ی جدیدی که بیلی و خانواده‌اش به آن نقل مکان کرده‌اند، روی می‌دهد. انگار که خانه آن‌ها را نمی‌خواهد! بیلی و دوست صمیمیش علاءالدین به تحقیق در مورد تاریخچه‌ی مهم و مرموز خانه می‌پردازند که ناگهان شبی، ضربه‌هایی به پنجره‌ی اتاق بیلی می‌خورد و او را از خواب می‌پراند و ماجرا شکل تازه‌ای پیدا می‌کند…

گزیده‌ای از کتاب بچه‌های شیشه‌ای در خانه‌ی نفرین شده

کسی نمی‌دانست خانواده ‌ای که قبلا در آن خانه زندگی می‌ کرد، کجا رفت. تابستان پیش، یک روز وسایل شان را جمع کردند و از آنجا رفتند و از آن پس خانه خالی مانده بود.

مرد که خانه را به بیلی  و مادرش نشان می داد، گفت: «ماه ژوئن به من زنگ زدندند و گفتند به دلیل شغل جدیدی پدر خانواده در یک شهر دیگر سریه باید به آنجا بروند و از من پرسیدند می توانم در فروش خانه به آنها کمک کنم؟» مرد سر تکان داد و جلوتر از آنها به طرف پله های در ورودی رفت. بیلی یکباره حس کرد تردیدی به دلش افتاد : از این پس باید در این خانه زندگی کنند؟

 مادر چرخید وبه او لبخند زد. این همان لبخندی بود که از زمان بیماری پدر – سال پیش – گاهی روی صورت او می نشست؛ لبخندی غمگین، از همان لبخندهایی که روی صورت دلقک های سیرک می‌ نشیند…»

مترجم

متین پدرامی

گروه سنی

نوجوان 14+

قطع

پالتویی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

تعداد صفحه

214

شابک

978-600-296-494-6

نویسنده

کریستینا اولسون

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

رمان نوجوان

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “بچه‌های شیشه‌ای در خانه‌ی نفرین شده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز