اشباح در فروشگاه (کارآگاه نلی)

یک شبح سرگردان فروشگاه را به‌هم می‌ریزد؛

نلی ماموریت دارد تا یک شب تمام را در فروشگاه بماند تا شبح سرگردان آنجا را پیدا کند.

75000 تومان 67500 تومان

16 عدد در انبار

اشباح در فروشگاه عنوان جلد چهارم از مجموعه کارآگاه نلی است. مجموعه‌ای شش جلدی به قلم مارتین ویدمارک، نویسنده و معلم سوئدی است که تجربیاتی زیادی در رابطه کار با بچه‌ها دارد و موضوعاتی شامل ادبیات کودکان را نیز آموزش می‌دهد. ویدمارک از جمله نویسندگان کودک محبوب در سوئد است که تاکنون بیش از صد جلد کتاب از او منتشر شده و به ۴۰ زبان مختلف نیز ترجمه شده است.

کارآگاه نلی یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین آثار ویدمارک، داستان دختربچه‌ای به نام نلی راپ است. نلی دختری جسور و ماجراجوست که هر بار به همراه سگش (لندن) به ماموریت کارآگاهی می‌رود. در هر کتاب، او به ماموریت جدیدی می‌رود و با چالش‌ها و معماهایی درباره‌ی اشباح و هیولاها درگیر می‌شود که باید جواب آنها را پیدا کند. در هر یک از این داستان‌ها، نلی وارد ماجراجویی‌هایی پیچیده‌تری می‌شود و شخصیت‌های جدیدی نیز به کتاب اضافه می‌شوند.

مجموعه کارآگاه نلی علاوه بر داستان‌های جذاب و ماجراهای عجیبش، تصویرسازی‌های جذابی دارد که خواندنش را برای کودکان و نوجوانان لذت‌بخش‌تر می‌کند.

در کتاب اشباح در فروشگاه ، یک شبح سرگردان توی یک فروشگاه، حسابی خرابکاری می‌کند. در کتاب اشباح در فروشگاه، کارآگاه نلی مامور می‌شود تا دلیل این خرابکاری‌ها را پیدا کند. او یک شب تمام را در فروشگاه به سر می‌برد، اما به زودی به این نتیجه می‌رسد که مشکل اصلی فقط وجود شبح توی فروشگاه نیست…

گزیده‌ای از کتاب اشباح در فروشگاه

وقتی شکلات را می‌مکیدم، یادم آمد که اصلا چرا من این وقت شب آمده‌ام فروشگاه. معمولا زنگ ناهار در مدرسه، سریع می‌روم خانه تا غذای لندن را بهش بدهم، اما امروز دیدم آذوقه‌ی لندن کاملا ته کشیده. بنابراین با لندن به نزدیک‌ترین فروشگاه رفتم. در واقع این اولین باری بود که من به این فروشگاه می‌رفتم.

معمولا پدر و مادرم هفته‌ای یک‌بار از مرکز خرید بزرگ شهر، برای تمام هفته خرید می‌کنند. فروشگاه کنی خلوت و بی سر و صدا بود.

کنی مردی بود حدود پنجاه ساله که پشت دخل می‌نشست و روزنامه می‌خواند. موقعی که وارد فروشگاه شدم، به او سلام کردم، اما او فقط سرش را تکان داد و به خواندن روزنامه ادامه داد.

مترجم

مسعود حجوانی

گروه سنی

کودک 10+

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

72

شابک

9789643498702

نویسنده

مارتین ویدمارک

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

کارآگاه نلی

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “اشباح در فروشگاه (کارآگاه نلی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز