از بابالنگ‌دراز به جودی

(1 بررسی مشتری)

بابالنگ‌دراز و جودی را احتمالا بشناسید؛

در این بازنویسی اما داستان دیگری از آن‌ها نقل می‌شود، داستانی که هرگز گفته نشد…

78000 تومان 70200 تومان

20 عدد در انبار

شناسه محصول: 5350 دسته: ,

از بابالنگ‌دراز به جودی عنوان رمانی نوشته‌ی ثریا جولقانی است. بیشتر شمایی که این را می‌خوانید یا بابالنگ‌دراز را خوانده‌اید یا کارتونش را دیده‌اید یا حداقل اسمش را شنیده‌اید و با سختی‌ها و مشقت‌هایی که جودی از سر گذراند آشنایید.

این کتاب با الهام از رمان معروف «بابا لنگ دراز» اثر «جین وبستر» نوشته شده است. اما در این کتاب روایت دیگری را دنبال می‌کنیم، روایت ماجراهایی که ناشینده ماندند و راز عاشقی گمان؛ راز بابالنگ‌دراز و نامه‌هایی که هیچوقت پست نشدند.

نشر پیدایش رمان از بابالنگ‌دراز به جودی را از دسته رمان نوجوان  منتشر کرده است. رمان‌های این مجموعه با موضوعات متنوع، خواندنی و پرکشش از نویسندگان و مترجمان مطرح برای آشنایی نوجوانان با ادبیات داستان ایران و جهان انتخاب شده‌اند.

از پشت کتاب از بابالنگ‌دراز به جودی

احتمالا همه‌ی شما کتاب بابا لنگ دراز را خوانده‌اید و با اشک‌ها و لبخندهای جودی آشنا شده‌اید، ولی نویسنده در این کتاب، شما را به آن سوی ماجرایی ناشنیده می‌برد و راز عاشقی گمنام را فاش می‌کند؛ راز بابالنگ دراز و نامه‌هایی که هرگز پست نشده.

گزیده‌ای از کتاب از بابالنگ‌دراز به جودی

من عاشق دانشکده هستم و بیش از همه عاشق شما که مرا به دانشکده فرستادید، آن‌قدر خوشحالم که از شدت هیجان خوابم نمی‌برد. شما نمی‌دانید این‌جا با پرورشگاه «ژان گریر» چقدر فرق دارد، من در خواب هم نمی‌دیدم که چنین جایی وجود داشته باشد، دلم برای دخترانی که نمی‌توانند به این دانشکده بیایند می‌سوزد. یقین دارم دانشکده‌ای که شما در موقع جوانی رفته‌اید به این خوبی نبوده است.

من با سه نفر از دانشجویان در یک عمارت برج مانندی هستیم. یکی از آن‌ها سال آخر دانشکده است و عینک می‌زند و دائم می‌گوید «بچه‌ها خواهش می‌کنم کمتر سر و صدا کنید.» و اتاق تنها دارد. دو نفر دیگر سال اول هستند؛ یکی از آن‌ها سالی ماک براید و دیگری ژولیا روتلج پندلتن در یک اتاق هستند. سالی مو قرمز، بینی سر بالا، خون گرم و خودمانی است. ژولیا از یک خانواده درجه یک از نیویورک آمده و هنوز وجود مرا احساس نکرده است.

گروه سنی

نوجوان 12+

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

تعداد صفحه

192

شابک

978-964-349-535-0

نویسنده

ثریا جولقانی

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

رمان نوجوان

1 نظر ثبت شده برای از بابالنگ‌دراز به جودی

  1. اشکان تتلیتی

    عالی

    • انتشارات پیدایش

      دوست عزیز پیدایش سلام.
      خوشحالیم که این کتاب رو دوست داشتین.

ثبت یک نقد جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز