سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

یک شاخه در سیاهی جنگل

نویسنده: علی میرزایی

ناشر: نگاره آفتاب

نوبت چاپ: ۱

سال چاپ: ۱۳۹۹

تعداد صفحات: ۲۵۴

شابک: ۹۷۸۹۶۴۸۴۵۳۲۰۱


تاکنون 1 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند
یک شاخه در سیاهی جنگل

تاکنون 1 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مهم‌ترین و با سابقه‌ترین نهادهای فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران است که بسیاری از هنرمندان امروز در آن تربیت شده‌اند و تاثیرش کماکان ادامه دارد. با این حال درباره‌اش کتاب مستقل خیلی کم است. در این کتاب علی میرزایی که خود سال‌ها در کانون پرورش فکری کار و مدیریت کرده است، مجموعه‌ای از گفت‌گوهای خودش درباره‌ی کانون را همراه با گفت‌وگویی که خودش با لیلی امیرارجمند مدیرعامل وقت کانون انجام داده است، همراه با مقدمه و توضیح‌هایی منتشر کرده است.

 

او در این گفت‌وگوها گوشه‌هایی از خاطرات خود و تاریخ کانون پرورش فکری را ذکر کرده است و از جمله به این موضوع اشاره کرده است که لیلی امیرارجمند در اعتراض به حادثه‌ی ۱۷ شهریور در میدان ژاله از مدیریت کانون استعفا کرده است. میرزایی در مقدمه‌ای که برای این کتاب نوشته علاوه بر این که به کمبود آثار تحقیقی درباره‌ی کانون اشاره کرده، از تحریف‌ها و کمبودها و سیاست‌زدگی در گفت‌وگوهای تلویزیونی درباره‌ی کانون گفته است و در مواردی به نارضایتی لیلی امیرارجمند هم اشاره کرده است. 

 

در این کتاب عکس‌های کمتر دیده شده‌ای از فعالیت‌های کانون همراه با نمونه‌هایی از پوسترهای مرتبط نیز منتشر شده است.

 

یک شاخه در سیاهی جنگل
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *