یادداشت‌هایی از یک دوست

این کتاب به ما نشان می‌دهد که چقدر سریع و آسان می‌توانیم عنان زندگی را به دست بگیریم.

99000 تومان 89100 تومان

19 عدد در انبار

یادداشت‌هایی از یک دوست نوشته آنتونی رابینز، یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی آمریکایی است. رابینز کتاب‌های بسیاری در حوزه موفقیت نوشته است که به شهرت جهانی دست یافته است. به سوی کامیابی و ۳۶۵ گام تا موفقیت از جمله کتاب‌های مشهور اوست.

رابینز علاقه‌مند است به مردم کمک کند تا سرنوشتشان به دست خود بگیرند و دنیا را به مکانی بهتر و مطلوب‌تر برای زندگی تبدیل کند، خواه با بهبود روابطشان با خانواده یا با جهت دادن به حالات ذهنشان.

او در این کتاب در هفت درس، به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه احساس شکست را در خود تغییر دهند و تصمیم‌های بهتری بگیرند.

یادداشت‌هایی از یک دوست، راهنمای ساده و قابل فهمی در زمینه‌ی شناخت موثرترین اصول دگرگونی زندگی است. مطالب این کتاب برگرفته از مفاهیم و داستان‌های پرفروش‌ترین کتاب‌های آنتونی رابینز است. کتاب‌هایی مثل «نیروی درونی را بیدار کنید» و «قدرت نامحدود».

نشر پیدایش کتاب یادداشت‌هایی از یک دوست را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب یادداشت‌هایی از یک دوست

سال‌ها پیش، در عید شکرگزاری، خانواده‌ای جوان با دلشوره‌ی عجیبی از خواب بیدار شدند. آنها به جای اینکه منتظر روزی پر از شادی و نشاط باشند، به چیزهایی فکر می‌کردند که لازم بود داشته باشند اما نداشتند.

امیدوار بودند که در این روز جشن، یک وعده غذای ناچیز به دست آورند. البته اگر تا به حال با یک موسسه‌ی خیریه‌ی محلی تماس گرفته بودند، بوقلمونی با تمام مخلفات گیرشان می‌آمد، اما تماس نگرفته بودند. چون مثل سایر خانواده‌ها، نمی‌توانستند غرورشان را زیر پا بگذارند. آنها به هر آنچه که داشتند، قناعت می‌کردند. این موقعیت سخت ناامیدی‌شان را بیشتر کرد و واژه‌های تندی بین پدر و مادر رد و بدل شد. پسر بزرگ‌تر، وقتی به خانواده‌اش که عاشقشان بود،‌ نگاه کرد، دید که آنها دائم عصبانی‌تر و افسرده‌تر می‌شوند و از این اوضاع احساس بی‌پناهی کرد.

مترجم

نازنین نجفیان

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

136

شابک

9789643494698

نویسنده

آنتونی رابینز

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

غلبه بر مشکلات

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “یادداشت‌هایی از یک دوست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز