سایت معرفی و نقد کتاب وینش
سایت معرفی و نقد کتاب وینش

اشتراک گذاری این مقاله در فیسبوک اشتراک گذاری این مقاله در توئیتر اشتراک گذاری این مقاله در تلگرام اشتراک گذاری این مقاله در واتس اپ اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین اشتراک گذاری این مقاله در لینکدین

گفت و گوهایی درباره خواندن

نویسنده: ندا موحدی پور

ناشر: کتاب آمه

نوبت چاپ: ۱

سال چاپ: ۱۳۹۹

تعداد صفحات: ۴۱۸


تاکنون 3 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند
گفت و گوهایی درباره خواندن

تاکنون 3 نفر به این کتاب امتیاز داده‌اند

تهیه این کتاب

این کتاب کوششی است برای روایت تجربه‌های ترویج کتاب‌خوانی در ایران. در سال‌های اخیر ترویج کتاب‌خوانی در مناطق مختلف ایران گسترش پیدا کرده است و نهادهای غیردولتی و دولتی در این زمینه فعال شده‌اند و رویدادها و نهادهای مختلفی پا گرفته است. این نهادها و رویدادها بیشتر در زمینه‌ی کودک و نوجوان است و  ترویج کتابخوانی هم بیشتر در این سنین مناسب است.

ندا موحدی‌پور که خود از مروجان کتابخوانی و از مدیران یکی از نهادهای غیردولتی به نام خانه کتابدار است، در این کتاب سراغ چهره‌ها و افرادی رفته است که در این زمینه تجربه و فعالیت‌های در خور توجهی داشته‌اند. او در این کتاب با نوش‌آفرین انصاری، فریبا اقدامی، الهه حریریان، مهرناز خراسانچی، لاله خسروی، حسین راستی، علی‌اصغر سیدآبادی، مرجان فروغی، لیلا کفاش‌زاده و ایوب موحدی‌پور گفت‌وگو کرده است تا روایتی از تجربه‌ها و فعالیت‌های آنان ارائه کند.

هم‌چنین در پایان کتاب در تحلیلی تفصیلی به موضوع ترویج کتاب‌خوانی و ویژگی های هر کدام از این تجربه‌ها و فعالیت‌ها پرداخته است که مستقلا هم می‌تواند تصویری از فعالیت ترویج کتابخوانی در ایران پیش روی مخاطب بگذارد.

گفت و گوهایی درباره خواندن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *