گربه توپولو و موش کوچولو (رمان کودک)

گربه‌ توپولو،‌ گربه‌ شکمو و ترسوی خانم پتال؛

از موش کوچولوی داخل باغ حسابی می‌ترسد!

 

65000 تومان 58500 تومان

28 عدد در انبار

شناسه محصول: 54422 دسته: , برچسب:

گربه توپولو و موش کوچولو رمانی است اثر کارامی که برای کودکان گروه سنی +7 سال نوشته شده است. مهشید مجتهدزاده، مترجم نام‌آشنای حوزه ادبیات کودک، نیز آن را به زبان شیرین فارسی ترجمه کرده است و جان ایست‌وود نیز تصویرگری‌های زیبایی برای این کتاب کار کرده است.

گربه توپولو و موش کوچولو را نشر پیدایش در دسته‌ی رمان کودک منتشر کرده است. این مجموعه علاوه بر سرگرم کردن کودک، او را با شخصیت‌های، خوی‌ها و وضعیت‌های متفاوت و متنوعی آشنا می‌کند.

گزیده‌ای از کتاب گربه توپولو و موش کوچولو

گربه توپولو از وقتی که یک بچه گربه بود، با خانم «پتال» زندگی می‌کرد. روزی گربه توپولو گفت:‌ «خانم پتال، من دیگر بچه گربه نیستم.»

خانم پتال لبخندی زد. او منظور گربه توپولو را فهمید. گربه‌ی او صبحانه‌ی بیشتری می‌خواست. خانم پتال یک قوطی غذای مخصوص گربه، کمی بیسکویت و یک کاسه شیر به گربه توپولو داد. طولی نکشید که او تمام غذایش را خورد و ظرف‌ها هم با زبانش لیس زد. خانم پتال گفت: «حالا دیگر واقعا بزرگ شدی.» گربه توپولو به شکم باد کرده‌ی خود نگاهی کرد. از اینکه ممکن بود شکمش یکدفعه بترکد، ترسید.

با خود فکر کرد، من دوست ندارم شکمم بترکد. پس بهتر است برای هضم غذایم، کمی پیاده‌روی کنم. سپس گفت:‌ «خانم پتال، فعلا خداحافظ!»

گربه توپولو به بدنش کش و قوسی داد و به طرف باغ رفت. او آن باغ بزرگ را خیلی دوست داشت. یکراست به طرف بوته‌ی گل سرخ رفت و گل‌ها را یکی یکی بو کرد. بعد اطراف درخت سیب گشتی زد و با دقت به شاخه‌های آن نگاه کرد. سیب‌ها رسیده و آماده‌ی چیدن بودند.

گربه‌ی توپولو با خود فکر کرد، باید یادم باشد به خانم پتال بگویم. به راهش ادامه داد. از باغچه‌ی گلکاری شده، گذشت تا رسید به جایی که گیاهان زیادی روییده بود. خانم پتال به آنجا می‌گفت «آشغالدونی».

مترجم

مهشید مجتهدزاده

گروه سنی

کودک 7+

قطع

پالتویی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1391

تعداد صفحه

72

شابک

9789643496821

نویسنده

کارامی

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

رمان کودک

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “گربه توپولو و موش کوچولو (رمان کودک)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز