چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

این کتاب، به شما یاد می دهد که چگونه از « ماشین » خود بهتر استفاده کنید تا در تمامی جنبه های زندگی موفق شوید.

یک دوره عملی است که در باقی روزهای عمرتان با شما می ماند و در زمانی خیلی کوتاه، خواننده را به قله هنر زندگی و موفقیت هدایت می کند.

165000 تومان 148500 تومان

18 عدد در انبار

چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم نوشته كريستين گادفری است و سارا طاهر آن را به فارسی ترجمه کرده است.

آيا دوست دارید خوشحال باشید؟ و همچنین خرسند و موفق؟ آیا دوست دارید نیروهای بالقوه‌تان را به کار بگیرید؟ این کتاب کاربردی و مثبت، طی یک دوره‌ی ۱۱ هفته‌ای، شما را راهنمایی می‌کند تا از نیروهای درونی‌تان بهترین بهره را ببرید و به سوی ‌آینده‌ای سرشار از موفقیت قدم بردارید.

نشر پیدایش کتاب چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

اگر رنگ خرگوش‌های قطبی در تابستان سفید بود، طعمه خوبی می‌شدند. به همین علت است که در بهار، رنگ پوشش آنها از سفید به آجری تغییر می‌یابد. این جانوران در زمستان کاملاً سفید و هم رنگ برف می‌شوند تا کمتر به دام حیوانات دیگر بیفتند. به بیان دیگر، خرگوش‌های قطبی برای ادامه حیات، باید با محیط اطرافشان سازگار شوند.
اگر من در تابستان، لباس زمستانی بپوشم، از گرما می‌میرم. به همین ترتیب، اگر در زمستان لباس نازک بپوشم، به احتمال زیاد، ذات‌الریه می‌گیرم و حتی شاید بمیرم.
بنابراین ما همیشه خود را با دمای محیط اطرافمان تطابق می‌دهیم.
سربازها آموزش می‌بینند تا در پنهان شدن، مهارت پیدا کنند و چنانچه نتوانند، می‌میرند. اگر این اتفاق به سرعت رخ ندهد، دیر یا زود حتما از بین می‌روند.
حالا، می‌دانید چرا بعضی‌ها افسرده می‌شوند؟ چون نمی‌توانند با دیگران، با اتفاقات، شرایط و مشکلات و مسایل دیگری که سر راهشان سبز می‌شود، کنار بیایند و سازگار شوند.
با هم چند مثال را مطالعه می کنیم.
ژولز، کارگر ماهری بود که به سرکارگری ارتقا پیدا کرد. ولی چون با همکارانش صمیمی بود، نمی‌توانست به آنها دستور بدهد. پس از مدت کوتاهی، چون نمی‌توانست با موقعیت جدیدش کنار بیاید، آشفته، عصبی و تحریک‌پذیر شد. همسر و دوستانش نمی‌دانستند که چه کار باید بکنند. او پس از دو ماه بی‌خوابی و سوءهاضمه، دچار یک اختلال روحی روانی می‌شد. آیا شما می‌دانید علت بیماری او چه بود؟

مترجم

سارا طاهر

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

216

شابک

9789643494315

نویسنده

كريستين گادفری

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

غلبه بر مشکلات

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز