چارلی و مادربزرگ‌ها (ادبیات وحشت)

چارلی نوجوان چندان شجاعی نیست…

او راز وحشتناک مادربزرگ‌ها را می‌فهمد و باید خودش و دیگران را از دست هیولاهای ترسناک نجات دهد!

آیا می‌تواند؟

 

175000 تومان 157500 تومان

13 عدد در انبار

چارلی و مادربزرگ‌ها نوشته‌ی کیتی تاول، نویسنده‌ آمریکایی است. این کتاب با عنوان اصلی Charlie and the grandmothers در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. رمان چارلی و مادربزرگ‌ها در ژانر وحشت برای گروه سنی نوجوان 14+ سال منتشر شده است.

چارلی، پسر ترسو و همیشه نگران دوازده‌ساله، به همراه خواهر کوجک‌ترش جورجی، به خانه‌ی مادربزرگی که قبلا او را ندیده‌اند، می‌روند. مادربزرگ پرل و خواهرش، مادربزرگ اوپال، به نظر بی‌آزار می‌رسند. اما چارلی خیلی زود می‌فهمد که آنها راز وحشتناکی را پنهان می‌کنند. رازی که از تمام کابوس‌ها و ترس‌هایی که چارلی تا آن موقع دارد، وحشتناک‌تر است.

خانه‌ی ترسناک مادربزرگ‌ها و اتفاقات عجیبی که آنجا می‌افتد، همگی دست به دست هم می‌دهند تا جارلی و خواهر کوجک‌ترش در معرض خطرهای بزرگی قرار بگیرند. اما غیر از چارلی و خواهرش که فکر می‌کنند تنها اسیران آن خانه‌ی مخوف هستند، پای بچه‌های دیگری نیز در میان است. چارلی ترسوی داستان ما، چطور می‌تواند جان خواهرش و سایر بچه‌ها را از دست هیولاهای وحشتناک و ارباب بدجنس‌شان نجات دهد؟ آیا اصلا می‌تواند؟

نشر پیدایش چارلی و مادربزرگ‌ها را با ترجمه‌ی میلاد بابانژاد و الهه مرادی از دسته‌ی ادبیات وحشت منتشر کرده است. پیش از این کتاب معروف «خطای بخت ستارگان ما» را از این مترجمین از نشر پیدایش خوانده بودیم.

گزیده‌ای از کتاب چارلی و مادربزرگ‌ها

چارلی بیدار بود.
چارلی اگر دست خودش بود، همیشه بیدار می‌ماند. شش سالی می‌شد که درست و حسابی نخوابیده بود. درست بعد از آن شب برفی در ماه فوریه که چرتش با صدای در خانه‌شان پاره شد؛ مردی قدبلند و غمگین با کلاهی در دست به مادرش گفت در آسیاب حادثه‌ای پیش آمده و پدرشان را برای همیشه از دست داده‌اند. از آن شب به بعد، هر وقت چارلی می‌خوابید، کابوس می‌دید و با ترس از اتفاق وحشتناک جدیدی که ممکن بود حین بسته بودن چشمانش بیفتد، از خواب می‌پرید.

اما امشب این کابوس نبود که نمی‌گذاشت بخوابد؛ چیزی که الان او را آزار می‌داد، درست مثل گودافتادگی زیر چشمش واقعی بود.

مترجم

میلاد بابانژاد، الهه مرادی

گروه سنی

نوجوان 14+

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

تعداد صفحه

288

سال چاپ

1399

شابک

9786222440824

نویسنده

کیتی تاول

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

ادبیات وحشت

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “چارلی و مادربزرگ‌ها (ادبیات وحشت)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز