من بی(با) عرضه‌ام 1 (بری بی‌عرضه)

بری لوزر معروف به بری بی‌عرضه، پسربچه‌ای که دلش می‌خواهد در مدرسه و محله بچه‌ی باحالی یا به قول خودش «باحول» باشد

195000 تومان 175500 تومان

20 عدد در انبار

من بی(با) عرضه‌ام عنوان اولین جلد از مجموعه بری بی‌عرضه، نوشته‌ی جیم اسمیت است. این مجموعه، داستان‌های بامزه‌ی پسربچه‌ای به نام بری لوزر را با زبان طنز و بامزه بیان می‌کند. جیم اسمیت، نویسنده‌ی انگلیسی این رمان‌ها را برای کودکان بالای هشت سال نوشته است. داستان‌های بری با روایت جالب و بانمک خود، به تقویت اعتماد به نفس کودکان نیز کمک می‌کند. ماجراهای بری بی‌عرضه آن‌قدر بامزه و خنده‌دار است که موفق به دریافت جایزه‌ی کتاب بانمک «رولد دال» نیز شده است.

از پشت جلد من بی(با) عرضه‌ام

هیچ وقت، قدر سر سوزن هم برام مهم نبوده که اسمم بری بی‌عرضه‌ست، چون همیشه به باحولیم در می‌شده، ولی از وقتی دارن دارنوفسکی با اون صورت وحشتناک و کوچک کروکودیلیش به مدرسه‌مون اومده، از بیخ و بن گند زده به این بخش زندگیم …

نشر پیدایش چهار جلد از مجموعه «بری بی‌عرضه» را با ترجمه اعظم مهدوی برای کودکان بالای ۸ سال منتشر کرده است. گلریز گرگانی نیز، طراحی جلد این کتاب را انجام داده است.

گزیده‌ای از کتاب من بی(با) عرضه‌ام

قبل از آمدن این دارن،‌ من یکی از بچه‌های باحال مدرسه بودم. البته من هیچ وقت نمی‌گویم «باحال»، می‌گویم «باحول». این چیزی است بین من و بانکی، چون پسرموشی آينده در کارتون موردعلاقه‌مان این طوری می‌گوید.

ما، یعنی من و بانکی اعضای گروه باحول هستیم. همیشه با همیم. با هم کارتون پسرموشی آینده را می‌بینیم و با هم پسرموشی آينده بازی می‌کنیم.

بازی‌مان این شکلی است که من می‌شوم پسر موشی آينده و بانکی هم دستیار اعصاب خردکنش، پرنده‌ی نچ‌نچی، تنها فرقش این است که بانکی پرنده نیست و پشت هر چیزی هم نمی‌گوید «نچ‌نچ».

یکی دیگر از سرگرمی‌های‌مان در گروه باحول این است که زنگ در همسایه‌ها را می‌زنیم و فرار می‌کنیم و آنها را می‌گذاریم سر کار. بعد به‌شان تلفن می‌کنیم و می‌گوییم می‌خواهیم با جوجوجون صحبت کنیم.

مترجم

اعظم مهدوی

گروه سنی

کودک +۸

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

تعداد صفحه

240

شابک

9786222440237

نویسنده

جیم اسمیت

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

بری بی‌عرضه

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “من بی(با) عرضه‌ام 1 (بری بی‌عرضه)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز