مشق شب را شیرین کنیم

توصیه‌هایی عملی برای والدین تا به کودک خود شیرینی یادگیری را نشان دهند.

125000 تومان 112500 تومان

32 عدد در انبار

شناسه محصول: 0843 دسته: , برچسب:

مشق شب را شیرین کنیم نوشته کارولا انگلر است و سپیده خلیلی آن را به فارسی ترجمه کرده است.

در واقع همه بچه‌ها تشنه یادگیری هستند، ولی برای این کار به انگیزه مناسب و حمایت کافی احتیاج دارند. این کتاب با راهنمایی‌ها و توصیه‌های عملی به والدین کمک می‌کند تا با صبر و حوصله، عشق و محبت و نیز مهارت کافی به کودک خود نشان دهند که یادگیری واقعاً لذت‌بخش است.

نشر پیدایش کتاب مشق شب را شیرین کنیم را از مجموعه گام به گام با بچه‌ها منتشر کرده است. این مجموعه والدین و مربیان را با رفتارها، حساسیت‌ها، نیازها، مشکلات و قابلیت‌های کودک و نوجوان آشنا می‌سازد و به آنان کمک می‌کند تا در برخورد با آنان از شناخت و آگاهی که لازمه‌ی رفتار صحیح است، بهره بگیرند.

گزیده‌ای از کتاب مشق شب را شیرین کنیم

همه بچه‌ها می‌خواهند دست کم به اندازه – و ما بیشتر آنها بهتر از ما – در زندگی موفق شوند. زندگی ما بزرگسالان مجذوبشان می‌کند و می‌خواهند تا جایی که ممکن است، سریع‌تر در «بازی زندگی واقعی» شرکت کنند، خلاق باشند، تصمیم بگیرند و بتوانند مسئولیت بپذیرند. بچه‌ها می‌خواهند دنیا را بر اساس تجسم ایده‌آل خود تغییر دهند و آن را بهتر، زیباتر و شادتر بسازند. در اصل، آنها همیشه کنجکاو، تشنه دانستن و آماده تجربه‌های جدید هستند و وقتی مشکلی به دست خودشان حل می‌شود، به این کار افتخار می‌کنند. بچه‌های ما واقعا می‌خواهند یاد بگیرند.

برای بیشتر دخترها و پسرها واقعیت زندگی با شروع مدرسه آغاز می‌شود. همه بچهها از رفتن به مدرسه خوشحال هستند و حرص می‌زنند که زودتر درست خواندن، حساب کردن و نوشتن را یاد بگیرند و سرانجام واقعا بچه مدرسه‌ای شوند. برای کسانی که مدرسه را شروع می‌کنند، همه این وقایع یک بازی بزرگ هیجان‌انگیز است. البته در هفته‌های اول برای آنها تغییر شدیدی اتفاق می‌افتد. بازی‌های مهد کودکی برای ما پدر و مادرها جالب است و صمیمانه به آنها توجه می‌کنیم.

مترجم

سپیده خلیلی

گروه سنی

بزرگسال

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1385

تعداد صفحه

176

شابک

978-964-349-084-3

نویسنده

کارولا انگلر

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

گام به گام با بچه‌ها

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “مشق شب را شیرین کنیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز