روش‌های باز کردن سر صحبت و دوست‌یابی

آیا در حضور دیگران زبانتان بند می‌آید و احساس کمرویی می‌کنید؟

در جلسات کاری، صحبت کردن آزادانه و ابراز عقیده برایتان مشکل است؟

این کتاب سرگرم‌کننده که به زبانی ساده و قابل فهم نگاشته شده، روش‌های بالا بردن مهارت‌ در هنر گفتگو و یافتن دوستان تازه را نشان می‌دهد.

179000 تومان 161100 تومان

20 عدد در انبار

روش‌های باز کردن سر صحبت و دوست‌یابی نوشته دان گابور است و شهره نورصالحی آن را به فارسی ترجمه کرده است. دان گابور، نویسنده‌ای است آزاد و مستقل که ساکن نیویورک است و در این شهر تدریس می‌کند. او علاوه بر تدریس و تالیف کتاب، برای آلبوم‌های کودکانه موسیقی می‌نوازد و ترانه می‌خواند. همچنین، دستیار تهیه فیلم ـ اسلایدهای ناطقی است که خودش متن آنها را می‌نویسد.

نشر پیدایش کتاب روش‌های باز کردن سر صحبت و دوست‌یابی را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب روش‌های باز کردن سر صحبت و دوست‌یابی

بار دیگری که وارد یک سالن مملو از جمعیت می‌شوید، به همهمه صحبت‌ها گوش بدهید! کاری که آن افراد می‌کنند، برقراری ارتباط، از طریق گفتگوست. گفتگو، روش اصلیِ بیان اندیشه‌ها، نظریات، اهداف و احساساتمان برای کسانی است که با آنها تماس برقرار می‌کنیم. گفتگو، ابزار اولیه برای پایه‌ریزی روابط و دوستی‌ها نیز هست.
هنگامی که کانال گفتگو باز، یا به اصطلاح روشن است، می‌توانیم به آن وصل شویم و با آدم‌های پیرامون خود ارتباط برقرار کنیم. بسته بودن کانال گفتگو، آغاز مکالمه و ادامه آن را به راستی دشوار می‌سازد. این کتاب که براساس محتوای کلاس آموزشی من به نام روش‌های بازکردن سرِ صحبت و دوست‌یابی تدوین شده، به شما نشان می‌دهد که چگونه کانال محاوره‌ای خود را روشن کنید و خود را روی موج آدم‌هایی که ملاقات می‌کنید، تنظیم نمایید.
ترفندهای محاوره‌ای ارائه شده در این کتاب، همگی با موفقیت در کلاس‌های من آزمایش شده و کارآیی آنها برای آغاز و ادامه گفتگو در هر موقعیتی، از جمله در مجامع کاری و معاشرت‌ها، به اثبات رسیده است. این ترفندها در قالب‌های ساده و قابل اجرایی ارائه شده‌اند تا شما بتوانید اعتماد به نفس و مهارت‌های خود را در برقراری ارتباط و گفت و شنود، (که از این پس آنها را مهارت‌های ارتباطی می‌نامیم)، به سرعت ارتقاء دهید. از آنجا که روش‌های مذکور در موقعیت‌هایی مشابه آنچه در زندگی واقعی پیش می‌آید، به نمایش گذاشته شده‌اند، این امکان برای شما فراهم می‌آید که آنها را در زمینه‌ای همخوان با نوع زندگی و نیز هماهنگ با استعداد و قابلیت خود، تمرین کنید و بیاموزید.

مترجم

شهره نورصالحی

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

216

شابک

9789643494353

نویسنده

دان گابور

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

غلبه بر مشکلات

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “روش‌های باز کردن سر صحبت و دوست‌یابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز