راز بزرگ پسر کوچک (رمان کودک)

گیریفین رازی دارد که با هیچ کس نمی خواهد در میانش بگذارد تا این که …

60000 تومان 54000 تومان

31 عدد در انبار

شناسه محصول: 3512 دسته: , برچسب:

راز بزرگ پسر کوچک رمانی است اثر گلندا میلرد که برای کودکان گروه سنی 9+ سال نوشته شده است. فریده خرمی، مترجم ادبیات کودک، نیز آن را به زبان شیرین فارسی ترجمه کرده است.

گریفین سیلک رازی دارد که هیچ‌کس از آن باخبر نیست. او یک روز لیلا، شاهزاده‌خانمی با تاج گل داوودی، را می‌بیند و افکارش را با او در میان می‌گذارد. آن دو با هم راه‌حلی برای روبه‌رو شدن با راز گریفین پیدا می‌کنند. گریفین، درست مثل حیوان اسطوره‌ای که نام خود را از او گرفته است، قلب و شجاعت غیرعادی شیر را دارد.

راز بزرگ پسر کوچک را نشر پیدایش در دسته‌ی رمان کودک منتشر کرده است. این مجموعه علاوه بر سرگرم کردن کودک، او را با شخصیت‌های، خوی‌ها و وضعیت‌های متفاوت و متنوعی آشنا می‌کند.

گزیده‌ای از کتاب راز بزرگ پسر کوچک

گریفین در خانواده‌ی سیلک، به دنیا آمد؛ بعد از خواهرهایش، عنابی، نیلی، بنفشه، کهربایی و زعفران. صبح زود آن روز غیرعادی، یعنی بیست و نهم فوریه، گریفین متولد شد. پدر با در نظر گرفتن تاریخ تولد گریفین پیش‌بینی کرد که او پسری متفاوت و غیرعادی خواهد بود.

گریفین، با تاسف فکر کرد که شاید همین طور باشد. برای اولین بار در زندگی آرزو کرد که ای کاش بیست و هشتم فوریه و یا حتی اول ماه مارس به دنیا آمده بود. این طوری شاید پسری معمولی می‌شد. اگر پسری معمولی می‌شد، شاید مادر از پیش‌شان نمی‌رفت و شاید فکرهای پنهانی‌اش همه چیز را خراب نمی‌کرد.

تا امروز یعنی روز اول مدرسه، گریفین هیچ وقت این غیرعادی بودن را احساس نکرده بود. الان همه بچه‌های دیگر این را بهش گفته بودند. حتی همین حالا هم اگر می‌توانست مثل خواهرهای بزرگ‌ترش، در خانه بماند و پیش مادرش درس بخواند، به غیرعادی بودنش اهمیت نمی‌داد.

عادلانه نبود. مادر خیلی خوب درسش داده بود.

 

گروه سنی

کودک 9+

قطع

پالتویی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

تعداد صفحه

108

شابک

978-600-296-351-2

نویسنده

گلندا میلرد

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

رمان کودک

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “راز بزرگ پسر کوچک (رمان کودک)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز