ده گام به سوی کامیابی

این کتاب در ده بخش، خواننده را به عمق پیچ و خم‌های درونی ذهن انسان می‌کشاند و نقطه ضعف‌هایی را که حتی از وجود آنها آگاه نبوده، برایش برجسته می‌کند.

139000 تومان 125100 تومان

18 عدد در انبار

ده گام به سوی کامیابی نوشته ویندی درایدن است و مینا اخباری آزاد آن را به فارسی ترجمه کرده است.

دکتر ویندی درایدن استاد مشاوره در کالج گلداسمیث لندن است و بیش از بیس و پنج سال است که به روان درمانی و مشاوره اشتغال دارد. پرونده‌ی اون تالیف یا ویرایش بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب را نشان می‌دهد، از جمله: ده گام به سوی کامیابی (زندگی مثبت) و آیین نفس‌پذیری.

غلبه بر مشکلاتی که شما را رنج می‌دهد چنان سخت نیست، فقط باید راهکارها را پیدا کنید و به آن عمل کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا روابطتان را با دیگران بهبود بخشید، فردی روشنفکر و خلاق باشید و برای ساختن آينده‌ی بهتر و شادتر مشتاقانه قدم بردارید.

نشر پیدایش کتاب ده گام به سوی کامیابی را از مجموعه غلبه بر مشکلات منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه پس از تحلیل و بررسی مشکلات متنوع و رایج روحی، اجتماعی و … راه‌حل‌هایی روشمند با قابلیت اجرایی ارائه می‌دهد. کتاب‌های این مجموعه در دسته‌ی روانشناسی و خودیاری قرار می‌گیرند و برای مخاطب بزرگسال منتشر شده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب ده گام به سوی کامیابی

درک مفهوم «مسئولیت شخصی» یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سلامت روحی است. تصور من این است که شما مسئول کارهایی هستید که در چارچوب گستره‌ی نفوذ شما قرار دارند. به این ترتیب، آیا دقیقا می‌دانید که روی چه بخشی از زندگی‌تان می‌توانید تاثیر داشته باشید؟

اولین محدوده‌هایی که می‌توانید تحت تاثیر قرار دهید، حوزه‌های انفرادی که به خود شما تعلق دارند، هستند. یعنی افکار، احساسات و تصمیم‌هایی که از ذهنتان می‌گذرد و شما بر اساس آنها عمل می‌کنید. همچنین بعضی تاثیرات هم احتمالا نتیجه‌ی اعمال شماست.

البته این حرف، به این معنی نیست که شما قادرید هریک از این حوزه‌ها را کاملا کنترل کنید. مثلا اگر سعی کنید افکارتان را کاملا مهار کنید. به زودی درمی‌یابید که قادر نیستید هیچ کاری را انجام دهید.

مترجم

مینا اخباری آزاد

گروه سنی

بزرگسال

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

تعداد صفحه

188

شابک

9789643495992

نویسنده

ویندی درایدن

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

غلبه بر مشکلات

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “ده گام به سوی کامیابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز