بالماسکه‌ی مرگ سرخ (کلاسیک‌های خواندنی)

مجموعه‌ی کامل داستان‌های ادگار آلن پو در ژانر وحشت…

 

265000 تومان 238500 تومان

20 عدد در انبار

بالماسکه‌ی مرگ سرخ نوشته‌ی ادگار آلن پو، استاد ادبیات وحشت آمریکاست.

نوشته های ادگار آلن پو را، غیر از اشعارش می‌توان به ژانرهای گوناگونی تقسیم کرد: کارآگاهی، علمی تخیلی، وحشت و … داستان‌های پو به خاطر رازآلود و ترسناک بودن مشهور شده‌اند.  او از نخستین نویسندگان داستان کوتاه آمریکایی به حساب می‌آید و از او به‌عنوان مبدع داستان‌های کارآگاهی نیز یاد می‌شود. همچنین او از نخستین افرادی بود که از ژانر علمی‌تخیلی استفاده کرد.
بالماسکه‌ی مرگ سرخ مجموعه‌ی کامل داستان‌های ادگار آلن پو در ژانر وحشت است که برای اولین بار در یک کتاب منتشر می‌شود.

نشر پیدایش این کتاب را با ترجمه نادر قبله‌ای برای مخاطب نوجوان، از مجموعه‌ی کلاسیک‌های خواندنی منتشر کرده است. منظور از کلاسیک، آثار روایی، اعم از رمان، مجموعه‌ی داستان از هر ژانر، یا حتی شاید زندگی‌نامه و سفرنامه است که بر ادبیات، اندیشه یا جامعه‌ی زمان خود یا پس از آن تاثیری لایق توجه گذاشته‌اند، یا به رغم گذر اعصار، همچنان وجهه سرگرم‌کننده‌ی خود را برای مخاطب جوان قرن ۲۱ حفظ کرده‌اند.

گزیده‌ای از کتاب بالماسکه‌ی مرگ سرخ

سوارکار، از طرف خودش، بی چون و چرا غیر قابل کنترل بود. رنج مرگ در سیمایش، تقلای متشنج بدنش، نشانه‌ای از تقلایی ابرانسانی بود: ولی بدون صدا؛ جز جیغی تنها، از لب‌های مجروحش، که بارها و بارها از شدت وحشت گاز گرفته شده بود، بیرون نیامد. یک لحظه، صدای تند و تیز سم‌ها بالاتر از غرش شعله‌ها منعکس شد، و لحظه‌ی دیگر، با پرشش از در و خندق از بین رفت و اسب با جستی پرید روی پلکان لرزان کاخ، و همراه سوارش، در میان گردباد آتش فروزان ناپدید شد.
خشم توفان سریعاً از بین رفت، و در پی آن آرامش مرده‌ی عبوسانه‌ای آمد. شعله‌ی سفیدی هنوز ساختمان را مثل کفنی در خود پیچیده بود، و تا دوردست‌ها در فضای بی‌صدا جریان داشت، و نوری غیرطبیعی را به جلو شلیک کرد؛ در حالی که ابری از دود به سنگینی روی برج وباروها فرونشست که شکل مشخص و بزرگی از یک اسب بود.

مترجم

نادر قبله‌ای

گروه سنی

نوجوان

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

۱۳۹۷ چاپ دوم

تعداد صفحه

۳۶۸

شابک

978-600-296-543-1

نویسنده

ادگار آلن پو

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

کلاسیک‌های خواندنی

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “بالماسکه‌ی مرگ سرخ (کلاسیک‌های خواندنی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز