تا پایان این فصل تعطیل است (ادبیات وحشت)

دو پسر سیزده ساله در تلاش هستند تا با کمک یکدیگر معمای قتلی را حل کنند.

جستجو و تحقیقات‌شان آنها را به پارک تفریحی می‌رساند که گویا برای یک فصل تعطیل است.

175000 تومان 157500 تومان

18 عدد در انبار

تا پایان این فصل تعطیل است تازه‌ترین اثر مری داونینگ هان، نویسنده‌ی آمریکایی است. این کتاب با عنوان اصلی Closed for the season: a mystry story در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. خانم داونینگ هاون برنده‌ی جایزه‌ی ادگار برای بهترین کتاب کودک و نوجوان و نامزد جایزه‌ی دوروتی کانفیلد فیشر برای این کتاب شد.

آرتور و لوگان تصمیم می‌گیرند معمای قتلی را حل کنند که سال‌ها پیش در همان خانه‌ی قدیمی‌ای رخ داده که حالا لوگان و خانواده‌اش به آن نقل مکان کرده‌اند. آنها برای حل معمای این قتل به شهربازی متروکه و قدیمی شهر می‌روند؛ جایی پر از معما و خطر. چگونه پای آنها به این دردسر باز شد؟ آنها راه نجاتی پیدا می‌کنند؟ شاید نه …

نشر پیدایش کتاب تا پایان این فصل تعطیل است را با ترجمه‌ی میلاد بابانژاد و الهه مرادی از دسته‌ی ادبیات وحشت منتشر کرده است. پیش از این کتاب معروف خطای بخت ستارگان ما را از این مترجمین از نشر پیدایش خوانده بودیم.

گزیده‌ای از کتاب تا پایان این فصل تعطیل است

آرتور شانه‌اش را بالا انداخت: «در هر حال می‌تونیم با هم دوست باشیم. نزدیک هم زندگی می‌کنیم، پس با هم قرابت داریم.» مکثی کرد تا ببیند معنی کلمه «قرابت» را می‌دانم یا نه. برای اینکه شاید ندانم، ادامه داد: «یعنی مجاورت و نزدیکی. همسانی و شباهت هم معنی می‌ده.» پوزخند کجی زد و گفت: «بین هم‌سن‌های خودم بزرگ‌ترین دایره‌ی لغات رو دارم. همین‌طور از نظر تلفظ بهترینم و تو خوندن کتاب هم خیلی خفنم. سال گذشته پونصد و سه تا کتاب تو ماراتن کتاب‌خونی خوندم. نه کتاب‌هایی مثل کتاب‌های دکتر سوس یا کتاب‌های کم حجم رو ها. کتاب‌هایی مثل هری پاتر. یه عالمه هم پیتزای رایگان بردم. این‌قدری که دیگه از بوش حالم به هم می‌خوره.»

همان‌طور که آرتور از خودش تعریف می‌کرد، به خانه نگاهی انداختم. می‌توانستم صدای چکش زدن بابا را بشنوم، اما هیچ‌کس دم در نیامد تا صدایم کند.

مترجم

میلاد بابانژاد، الهه مرادی

گروه سنی

نوجوان 12+

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

تعداد صفحه

240

سال چاپ

1399

شابک

9786222440411

نویسنده

مری داونینگ‌هان

ناشر

انتشارات پیدایش

از مجموعه‌‌ی

ادبیات وحشت

نظر خوانندگان

هنوز هیچ نظری درباره این کتاب ثبت نشده است.

اولین خواننده‌ای باشید که در رابطه با این اثر نظر می‌دهید “تا پایان این فصل تعطیل است (ادبیات وحشت)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهای شگفت انگیز