تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها

دیو کرانشاو درباره چگونگی  فروش و بازاریابی در شرکت‌های کوچک و نوپا به مباحث زیر می‌پردازد:

  • ارزشمند‌ترین مشتریان را پیدا کنید
  • درباره قیمت‌گذاری
  • با ارزش‌ترین سرویس‌ها و کالاها را کشف کنید
  • بازاریابی با کمک شبکه‌های اجتماعی
  • فروش را بالا ببرید
  • پیامی برای بازار داشته‌باشید
  • کنار آمدن با مشتریان بدقلق
  • لیدهای فروش جدید بسازید
  • فایل‌های تمرین

30,000 تومان

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

فروش و بازاریابی

برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها

در این ویدئوی آموزشی دیو کرانشاو درباره چگونگی  فروش و بازاریابی در شرکت‌های کوچک و نوپا صحبت می‌کند. هدف اين است که راه خود را از ميان آن آب‌هاي خطرناک کارآفريني باز کنيد و در پايان به ساحلی امن دست يابيد.

بخش اول فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها: در کسب‌وکارهاي کوچک همه چيز با مشتري شروع مي شود و خاتمه مي‌يابد. همان چيزي که براي کسب‌وکار شما پول در مي‌آورد، آنها را راضی می‌کند.

بخش دوم فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها: روش‌هاي پيچيده‌اي براي فهم يک استراتژي قيمت‌گذاري وجود دارد. قيمت‌گذاري علم دقيقي نيست و به مرور زمان مي توانيد تغييرات کوچکي ايجاد کنيد تا به آن قيمت عالي دست يابيد.

بخش سوم فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها: باید بدانيد که کدام يک از تمام چيزهايي که مي‌فروشيد ارزشمندترين اقلام توليدات يا خدمات شما را تشکيل مي‌دهد.

بخش چهارم فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها:: رسانه اجتماعي ابزار قدرتمندي است ، مخصوصا براي کسب‌و‌کارهاي کوچک بسیار قدرتمند است زيرا بازگشت زيادي در سرمايه‌گذاري به شما مي‌دهد.

بخش پنجم فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها:: فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها: شیوه‌هایی وجود دارند که بتوانید از مشتریان خود بپرسید چرا شما را انتخاب کرده‌اند.

بخش ششم فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها:: فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها: بسياري از صاحبان کسب‌وکار با بي‌اطلاعي از فرايند فروش وارد کسب‌و‌کار می‌شوند در حالی‌که به‌ویژه در کسب‌وکارهای کوچک فروش موتوري است که کسب‌و‌کار را به پيش مي‌راند.

بخش هفتم فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها:: فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها: شکايات مشتریان، فرصت هايي براي بهبود روش کسب‌و‌کار و دست‌يابي به مشتريان بیشتر هستند.

بخش هشتم فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها:: فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها: تکنیک‌هایی برای افزایش فروش وجود دارند که می‌توانید با به‌کارگیری آنها کسب‌وکار کوچک‌تان را بدون صرف هزينه زيادي ارتقا دهيد.

درباره مدرس:

مشاوره خبره کسب‌وکار و ستون نویسنده مجلات معتبری مانند تایم، Fast company،  USA Todey، بی‌بی‌سی و نویسنده کتاب‌های پرفروش مدیریت مانند The myth Multitaskingوی هم‌اکنون به عنوان مشاور، سخنران و مربی کسب‌وکار و استارتاپ‌ها مشغول به فعالیت است.

برچسب:
سایر مشخصات
نوع محصول

دانلودی
فیزیکی

ناشر

موضوع

مدیریت

مدرس

مدت زمان آموزش

70

دیسک

DVD

تعداد دیسک

زبان زیر نویس

مرجع

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ابعاد نامعلوم

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید